Časté dotazy

 

 Je možné poslat balík i na odběrné místo?

Ano, při objednávce si můžete namísto doručení kurýrem nechat poslat balík i na PPL Parcelshop. Momentálně jich je v ČR přes 2000 takže si určitě vyberete ten, který je Vám nejvhodnější. Cena je stejná jako při doručení kurýrem PPL. V parcelshopu není možné platit kartou. Pouze v hotovosti nebo převzetí už předem zaplaceného balíku.

 

Je možný osobní odběr nebo vrácení zboží v provozovně?

V provozovně je možný osobní odběr zdarma, ale jen předem zaplaceného zboží, platba při odběru není možná. V naší provozovně je možné i osobně vrátit reklamované, vyměněné nebo vrácené zboží. Odběr a doručení zboží je ale možné pouze po předchozí domluvě (telefon, email) s naším pracovníkem. Nemáme prodejnu a prostory určené k prodeji, jsme pouze e-shop se skladem. Prohlídka zboží předem není možná, všechno zboží je zabaleno v krabicích.

 

Je možné zaplatit kurýrovi kartou za objednávku?

Ano platba kartou na dobírku je dokonce preferovaná, kvůli minimalizaci osobního kontaktu.

 

Jaké jsou dodací lhůty?

Pokud je u zboží uvedeno Skladem, bývá obvykle expedováno následující pracovní den.

Pokud je u zboží uvedeno Skladem externě, bývá zboží expedováno do 2-3 pracovních dnů.

U zboží s dodací lhůtou 7-14 dnů je třeba počítat s průměrnou dodací lhůtou cca 10 dnů.

U zboží Na dotaz je potřeba nám napsat dotaz a my Vás budeme neprodleně informovat o dostupnosti.

Obvyklá dodací lhůta od předání zboží kurýrní službě PPL je 1 pracovní den.

 

Máte prodejnu nebo showroom?

Prodejnu ani showroom nemáme, jsme pouze e-shop a sklad. Zboží proto není možné si předem prohlédnout. Každý spotřebitel má ale ze zákona právo zboží do 14 dnů vrátit bez udání důvodu a celá částka za vrácené zboží a dopravu k zákazníkovi mu bude vrácena.

 

Co když se zboží rozbije?

K poškození zboží dochází výjimečně. Zboží balíme opravdu pečlivě, aby k tomu nedocházelo. V případě, že k tomu přece jen dojde, pošleme urychleně nové zboží nebo náhradní sklo od výrobce.

 

Je možné zboží vrátit?

Ano, spotřebitel má tuto možnost danou zákonem. Zboží je možné do 14 dnů od doručení vrátit prodávajícímu a částka za zboží a dopravu k zákazníkovi mu bude do 14 dnů od obdržení zboží prodávajícím vrácena.

 

Jaká je záruční lhůta?

Na všechno zboží je standardně záruční lhůta minimálně 2 roky. Na vybraná svítidla (hlavně LED svítidla) bývá záruční lhůta až 5 let. Delší záruční lhůta je u svítidla uvedena v popisu produktu.

 

Kde můžu zboží reklamovat nebo vrátit?

Nejprve nám reklamaci/vrácení komunikujte přes e-mail nebo telefonicky a následně je možné zboží vrátit na adrese naší provozovny, která je uvedena v kontaktech.