Platba kartou je momentálně nedostupná! Právě pro vás zdokonalujeme platební bránu, pro pohodlnější a bezpečnější nakupování.

Časté dotazy

Je možné poslat balík i na odběrné místo?
Ano, při objednávce si můžete namísto doručení kurýrem nechat poslat balík i na GLS Parcelshop. Momentálně jich je v ČR přes 1400 takže si určitě vyberete ten, který je Vám nejvhodnější. Cena je stejná jako při doručení kurýrem GLS. V parcelshopu není možné platit hotově. Pouze kartou nebo převzetí už předem zaplaceného balíku.

Je možný osobní odběr nebo vrácení zboží v provozovně?
Osobní odběr je možný pouze v případě platby předem na účet nebo platby kartou. osobní odběr je možný na adrese skladu Kuňovice 43, 25765 Kuňovice, Po-Pá 8:00- 16:00 a to po předchozí zprávě, že zboží je připravené v vyzvednutí. 

Je možné zaplatit kurýrovi kartou za objednávku?
Ano platba kartou na dobírku je dokonce preferovaná.

Jaké jsou dodací lhůty?

Pokud je u zboží uvedeno Skladem, bývá obvykle expedováno následující pracovní den.

Pokud je u zboží uvedeno Skladem externě, bývá zboží expedováno do 2-3 pracovních dnů.

U zboží s dodací lhůtou 7-14 dnů je třeba počítat s průměrnou dodací lhůtou cca 10 dnů.

U zboží Na dotaz je potřeba nám napsat dotaz a my Vás budeme neprodleně informovat o dostupnosti.

Obvyklá dodací lhůta od předání zboží kurýrní službě GLS jsou 1-2 pracovní dny.

Máte prodejnu nebo showroom?
Prodejnu ani showroom bohužel prozatím nemáme. Zboží proto není možné si předem prohlédnout. Každý spotřebitel má ale ze zákona právo zboží do 14 dnů vrátit bez udání důvodu a celá částka za vrácené zboží a dopravu k zákazníkovi mu bude vrácena. 

Co když se zboží rozbije?
K poškození zboží dochází výjimečně. Zboží balíme opravdu pečlivě, aby k tomu nedocházelo. V případě, že k tomu přece jen dojde, pošleme urychleně nové zboží nebo náhradní sklo od výrobce. Každou zásilku, je potřeba ihned po převzetí zkontrolovat, a pokud zjistíte poškození, škodu i zásilku vyfotit a poslat. 

Je možné zboží vrátit?
Ano, spotřebitel má tuto možnost danou zákonem. Zboží je možné do 14 dnů od doručení vrátit prodávajícímu a částka za zboží bude zákazníkovi neprodleně, nejpozději však do 14 dnů od obdržení zboží prodávajícím vrácena účet kupujícího. Tato možnost se nevztahuje na firmy. 

Jaká je záruční lhůta?
Na všechno zboží je standardně záruční lhůta minimálně 2 roky. Na vybraná svítidla (hlavně LED svítidla) bývá záruční lhůta až 5 let. Delší záruční lhůta je vždy uvedena v popisu produktu.

Kde můžu zboží reklamovat nebo vrátit?
Nejprve nás o reklamaci/vrácení informujte přes e-mail nebo telefonicky a následně je možné zboží vrátit na adrese našeho skladu (Kuňovice 43, 257 65 Kuňovice). Popřípadě zaslat na uvedenou adresu.